loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 836 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (12)

چند روزی میشه که مامانی جونم خودش رو واسه جشن دندونی من آماده میکنه امروز هم صبحی وقتی که من صبحونه ام رو خوردم مامی جونم یهویی به اتاق من رفت و کمد لباسهام رو زیر و رز کرد و گفتش که این لباسی رو که مامان جون توی سیسمونیت گذاشته واسه جشن دندونیت تنت کنم بعدش گفت که نکنه کوچولو شده واسه نفس مامانی و این جوری شد که لباس و تنم کرد و کلی هم عکس گرفت و ظهر که بابایی جونم از سر کار اومد بهش نشون داد و نظرش رو پرسید، بابایی هم گفتش که آره خوشگله بهش میادش مبارکش باشه خوشگلکم الان می خورمش و منم خودم و لوس کردم واسش

299 روزگی

299 روزگی

299

299

299

299

299299

299

برچسب ها لباس , جشن دندونی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/01/14 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

چه لباس خوشگلی شکلک

اتریسا عزیزم سلیقه ی مامانت خیلی خوبه ازش تشکرD>شکلکشکلکشکلکشکلک::

بای بایشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی سارا جون ممنون که به وبم اومدین خوشحال میشم باز هم بیاین بوس بوس

این نظر توسط ندا مامی ویانا در تاریخ 1392/12/04 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

خدایا..
خواستم بگویم تنهایم..
اما نگاه حندانت مرا شرمگین کرد..
چه کسی بهتر از تو؟
پاسخ : گل گفتی عزیزم شکلک

این نظر توسط Kh در تاریخ 1392/12/04 و 5:22 دقیقه ارسال شده است

واي كه چقدر خوردني هستي!
خداهميشه نگهدارت باشه
مامان جونش براش هميشه صدقه كناربذارين
پاسخ : مرسی لطف دارین چشم حتما واسش کنار می ذارم ممنون از یادآوری تون

این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/12/03 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

الهی قربونت بشم
چه لباس نانازی
خیلی بهت میاد عسیسم
پاسخ : مرســـــــــــــــــــــــــــــی عسل جونم دلم واست تنگ شده بود عزیزم

این نظر توسط sajjad در تاریخ 1392/12/01 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

سلام ..از حضورتون در وبلاگم تشکر میکنم..ازتون میخوام باز هم به ما سر بزنین..من لینکتون میکنم و ازتون میخوام لینکم کردید بهم خبر بدید..دخترتون خیییییییییییییییلی با نمک و دوست داشتنیهشکلک
پاسخ : سلام به شما دوست عزیز خوش اومدین، مرسی از لطفتون.
وب شما هم لینک شد تا بیشتر بهتون سر بزنم

این نظر توسط فردا گستر | نرم افزار ,فن آوری ,سلامت ,تجارت در تاریخ 1392/11/30 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

سلام آتریسا جون خوشگلم.
ماشالله هرروز خوشگلتر از دیروز.مامان بابای عزیز اسپند فراموش نشه.
قربونت
بعد از مدتها اومدم تو سایت و اولینجا دیدن آتریسا جون خوشگلم که همیشه به من سر میزنه و جشنها رو تبریک میگه ولی این عموی تنبل و کمی گرفتار دیر به دیر میاد.
مواظب خودت باش و مثل همیشه آرزوی سلامتی و شادی برای خودت و بابا مامان عزیز داریم
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
کامبیز
پاسخ : سلام عمـــــــــــــــــــــویی، دلم واستون تنگ شده بود،مرســـــــــــــی که به یادم هستین شکلک منم بهترین ها رو واستون آرزو می کنم بوس بوس شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/11/29 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما
امیدوارم اوقات خوشی داشته باشید و ایام خوبی پیش رو داشته باشید
از شما وبلاگ نویس عزیز دعوت میکنیم به جمع وبلاگ نویسان بپیوندید
www.almachat.in
آلما چت
برخی از اهداف ما شامل :
جهت راحتی ارتباط شما با دیگر وبلاگ نویسان
آشنایی با وبلاگ های دیگر
شناخت وبلاگ های کاربردی و مورد نیاز شما
مشورت و در صورت نیاز کمک و راهمایی
تبادل لینک و ارائه وبلاگ شما به دیگر دوستان
امیدواریم فضایی مناسب و بدون هرگونه حواشی به شما ارائه دهیم.
به امید روز
Shayan Evin: به امید روزی که بتوانیم تمامی دوستان علاقمند به وب نویسی را گردهم آوریم
آدرس ما : www.almachat.in آلما چت
وبلاگ : www.mohebane-din.blogfa.com محبان دین

جهت تبادل لینک اطلاع دهید

این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1392/11/28 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

آی جــــــــــــــــانم عزیزم، مبارکت باشه خوشگلم من خیلی وقته که نت نداشتم الان هم نت ندارم واسه خواهرمه اینقدر دلم واست تنگ شده بود کوچولوی خوشگل منشکلکخیلی لباست شیک و ناز عزیزکمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله دل من واستون تنگ شده بود، مرسی که به دیدنم اومدین

این نظر توسط آتــریـسـا جـون در تاریخ 1392/11/28 و 0:29 دقیقه ارسال شده است


لباست خیلی خوشگله عزیزم ایشالله عروس خوشگله بشی شکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرســــــــــــــــــی نازگلم

این نظر توسط مامان ناهید در تاریخ 1392/11/27 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

مبارک اتریسا جون باشه ماشالله خیلی نازه شکلکشکلک
پاسخ : مرسی عزیزم لطف دارین، خوشحال شدم از دیدنتون


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 624
  • بازدید ماه : 1,470
  • بازدید سال : 10,840
  • بازدید کلی : 282,017
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس