loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 391 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (14)

 

 


چند روزی میشه که به مامی جونم اولین قول زندگیم رو دادم...

این جوری...

اول 

مامی میگه: یه دخمل خوب وقتی جیش داره، میگه؟؟؟

منم میگم: جییییییییییییش!!!

مامی: اگه یه وقت یادش بره و واااااای شورتش و خیس کنه؛ دخمل...

من: بدیه...

مامی: اون وقت مامان باهاش...

من: قهره...

مامی:ولی آتریسایی دخمله؛...

من: ماهیه...

مامی:هر وقت جیش داشته باشه؛ میگه؟

من: جییییییییییییییییییییییییش 

بعدش هم انگشت اشاره ی مامی رو با دست کوچولوم میگیرم و میگم: قول... قول...

دیروز صبحی هم وقتی با مامان جونم و بابا جونم تلفنی حرف میزدم همه رو واسه باباجونم گفتم، باباجونمم کلی ماچم کرد و واسم صلوات فرستاد و همش میگفتش هزار ماشالله به نوه ی باهوش و با ادب خودم...


کلی کلمه ی جدید هم یاد گرفتم، هر روز به تعداد واژه هایی که بلدم اضافه میشه و مامی و بابایی هم کلی واسم ذوق میکنن...

چند روزی هست که هوا خیلی خیلی سرد شده و مامی جونم نمیتونه منو ببره پارک واسه همین همش تو خونه باهام بازی میکنه، ولی بعضی وقتها که کار داره و من تنها می مونم فوری میرم و عروسک هایی رو که دوستشون دارم رو میارم و باهاشون بازی میکنم، بعضی وقتها هم مامی زیر چشی حواسش به من هست و کلی واسم بوس میفرسته و همش میگه خدایا شکرت...

ببعیم رو میارم و بهش به به میدم بخوره، حتی اون روزی ماست دادم خورد و حسابی کثیفش کردم!!!...

عروسک بافتنی خوشگلم رو که خیلی دوستش دارم رو هم میارم میذازم رو تاب و خودمم میرم روی صندلی پشت تابم میشینم و هی هلش میدم و میگم تاب... تاب... البته این کار رو از اون روز که با یاسمین جون داشتیم بازی میکردیم یاد گرفتم؛ آخه من نشستم روی تاب و یاسمین خوشگله هم صندلی رو گذاشت پشت تاب و نشست و هلم میداد و منم کیف میکردم و یاد گرفتم که عروسکم و این مدلی تاب بدم...

اون روزی هم مامی جونم منو شکار کرد و کلی عکس و فیلم از تاب دادن عروسکم از من گرفت...

عکس های من

تاب دادن عروسکم

تاب بازی عروسکم

تاب بازی عروسکم

تاب بازی عروسکم

تاب بازی عروسکم

تاب بازی عروسکم

خودم و لوس کردم

تاب بازی عروسکم

الان هم مامی میگه عشق مامان کیه

منم میگم: من

با دستهای کوچولوم میزنم به شکمم و میگم مــــن

تاب بازی عروسکم

چند روزی هست که صبح ها زودتر بیدار میشم و برنامه ی خاله شاه دونه رو میبینم، آخه جدیدا خیلی دوستش دارم...

آخر برنامه ش وقتی میگه بچه ها دست ها رو ببرین بالا و دعای خوشگل میخونه منم دست هام و میبرم بالا و مامی جــــــــــونم کلی واسم ذوق میکنه؛ حتی دیروز از این حرکت من کلی اشک تو چشاش جمع شد و اومد یه ماچ آبدار از من گرفت و بعدش همینجور هم اشک هاش سرازیر شدن... 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خاله فاطمه در تاریخ 1393/11/17 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

چه ناز شده خانوم گل ما.هزار ماشاللا
پاسخ : ممنونم خاله فاطی جون جونم شکلک

این نظر توسط ترلان در تاریخ 1393/11/05 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

ﻣﻠﺖ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﻮﻥ ﻣﯿﺰ ﺑﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﻭ ﺗﺮﺩﻣﯿﻞ ﻭ ﺳﻮﻧﺎ ﻭ ﺟﮑﻮﺯﯼ ﺩﺍﺭﻥ . . . ﺍﻭﻧﻮﺧﺖ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻣﻮﻥ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﻪ ﺑﺎﺭﻓﯿﮑﺲ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺯﺩﻩ ﺗﻮ ﮐﻤﺪ ﺭﻭﺵ ﻟﺒﺎﺱ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ -___-
پاسخ : جاااااااااااااااااانم
خیلی بامزه بود عزیزم شکلک
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/11/05 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
دلم تنگ شد برای اتریسا کوچولو خودم
قربونت بشم کوچولو موچولو ناز خودم
یاقوت فدای کی میشه؟
بگو من اتریسا اتریسا جون شکلکشکلکشکلکشکلک
اشکلک
پاسخ : خدا نکنه عمو جونم
آخه من یه عمو مثل شما که بیشتر ندارم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/11/05 و 2:09 دقیقه ارسال شده است

وبتون قشنگه.
به منم سر بزنین
اگه خواستین تبادل کنیمشکلک
پاسخ : ممنونم عزیزم
چشم حتما

این نظر توسط مامان هستیا در تاریخ 1393/11/04 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خوبی؟ فدات شم که به مامانی قول میدی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک گلم شما دختر زرنگ و باهوشی هستی حتما هروقت جیش داشته باشی به مامی جون میگی شکلک
پاسخ : سلام خاله جونم؛ آره خاله قول دادم که یادم نره شکلکشکلکشکلک
هستیا جونمو می بوسم
بوس بوس

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1393/11/03 و 23:12 دقیقه ارسال شده است


اﻧﻌﮑﺎﺱ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺎﺵ..

ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺒﯿﻨﯽ!

ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯ...

ﺍﮔﺮ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﻣﯿﺨﻮاهی ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺑﺎﺵ...

ﺍﮔﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭ...

ﺩﻧﯿﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺟﺰ ﭘﮋﻭﺍﮎ ﻧﯿﺴﺖ! یادمان باشد..

زندگی انعکاس رفتار ما است!

انعکاس من بر من..

پس حواسمان باشد

بهترین باشیم تا بهترین دریافت کنیم.
پاسخ : انعکاس من برمن...
عزیزم مامانم همیشه میگه از هر دست بدی از همون دست میگیری...
گلم خیلی دلم میخواست اطرافیانم به این انعکاس ایمان داشتن و اون وقت زندگی جور دیگه ای بووووووووووووووووود...
مررررررررسی عزیزم خیلی قشنگ بود شکلک

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1393/11/02 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

مامان آتریسا جون سلام عزیزم ،خوبین ؟
دستتون درد نکنه مادر مهربون ،خدا رو شکر که اتریسا جونم سلامت و باهوشه
وقتی میبینم هرروز چیزای خوب یاد میگیره ،خوشحال میشم و بر سلامتیتون دعا میکنم ،دوستون دارم بووووووس شکلک
پاسخ : سلام گلم، ممنونم خوبیم
لطف داری عزیزم، خیلی مهربوووووووووووووونی دوست خوبم شکلک

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1393/11/02 و 16:49 دقیقه ارسال شده است

سلام گلم

واااااااای اونجا ک خودشو لوس کرده خیلی ناز شده ،ابروهاشووو چجوری کشیده بالا شیطون بلا ههههه

آتریسااااااااا جووووونم بوس شیرین زبون شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیز دلم
آره خیلی شیطون شده جیگر خانومی، خیلی هم شیرین زبووونی میکنه، با کلی ناز کلمه هایی رو که یاد میگیره میگه که من و باباش بخوریمش ...
مررررررررررررررررسی خاله جوووونم
پاسخ : سلام عزیز دلم
آره خیلی شیطون شده جیگر خانومی، خیلی هم شیرین زبووونی میکنه، با کلی ناز کلمه هایی رو که یاد میگیره میگه که من و باباش بخوریمش ...
مررررررررررررررررسی خاله جوووونم

این نظر توسط مامان آنیسا در تاریخ 1393/11/02 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

ماشالا به این دختر باهوش و خوشکل
که وقتی جیش داره زودی مامانیشو خبر میکنه

مامانی چه جوری این پروژه از پمپرز گرفتنو شروع کردی ممنون میشم راهنماییم کنی آخه منم میخوام آنیسا رو از پوشک بگیرم ولی نه حاضر میشه رو قصری بشینه نه تو دستشویی رو پاش بشینه
همش میگه پمپرزم کن شکلک
پاسخ : میســـــــــــــی خاله جون شکلک
چشم عزیزم تو وب آنیسا جونم کامنت میذارم

این نظر توسط سما مامان مرسانا در تاریخ 1393/11/02 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

سلام مامانى خوبيد؟.آتريسايى خوبه؟.الهى من فداى آتريسا جوووونم بشم كه همش ميگه جيش شکلکشکلکشکلک:شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکعكس هفتمى خيلى قشنگه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
آتريسا جوووووووووووووووووووووونم چشم نخورى ايشالا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
مامانى براى آتريسايى اسپند دود كن
بووووووووووووووووووس واسه شيطون بلاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام سما جون؛ ممنونم خوبیم عزیزم شکلک
خدا نکنه گلم، لطف داری عزیزم
نیست که طبیعیه آدم خوشش میاد؛ دوست دارم همه عکس هاش از حرکات معمولی خودش باشه حتی تو آتلیه هم همش به خانمه میگم تا میتونی ژست هاشو شکار کن...
چشم عزیزم
ارشیا جونم و مرسانا خوشگله رو می بوسم شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 1,638
  • بازدید سال : 11,008
  • بازدید کلی : 282,185
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس