loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 839 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (11)

امروز قبل از ناهارم پارک رفتم و کلی با نی نی ها بازی کردم و دو تا دوست خوبم پیدا کردم، مبینا جون و زهرا جون...

مبینا رو صدا میزدم و میگفتم ممیا... بیا ... بیا...

مامی هم کلی فدام میشد...

امروز از صبح هوا ابری و بارونیه، واسه همینم مامی جونم که همیشه ظهر منو میبره حمام امروز نبرد و به بابایی میگفت که بعد از ظهر هوا بارونیه پس نمیشه بریم بیرون، بعد از ظهر آتریسایی وقتی از خواب پا شد میره حمام، منم فوری میگفتم موهام و بشوام... ( با دستهامم ادای مامی رو درمیارم که موهام رو میشورم )

همین الان از حمام اومدم و مامی جون جونم موهام و خشک کرد... داره بارون میاد...

از مامی خواستم تا این تلم رو که خیلی دوستش دارم رو بهم بده بزنم به موهام...

مامی هم اومد و کلی عکس و فیلم از من گرفت...

مامی همش میگه الهی

فدای موهای پرنسسی شما بشه مامانی

از حمام اومدم

از حمام اومدم شیطونی میکنم

از حمام اومدم شیطونی میکنم

مامی

بوس بوس

از حمام اومدم شیطونی میکنم

همه رو خودم بهم ریختم...

از حمام اومدم شیطونی میکنم

از حمام اومدم شیطونی میکنم

از حمام اومدم شیطونی میکنم

از حمام اومدم شیطونی میکنم

مامی همش منو شکار میکنه...

از حمام اومدم شیطونی میکنم

از حما اومدم شیطونی میکنم

از حمام اومدم شیطونی میکنم

مامان بزرگ بابا جونم همراه با عموی بابایی و زن عموی بابایی با کوچولوهاشون، صالح و فاطمه جونم که خیلی دوستش دارم شنبه میرن به سفر حج ...

دیروز خونه عمو دعوت بودیم واسه یه دورهمی کوچولو تا فرصتی باشه هم و ببینیم و دعایی بخونیم و خداحافظی کنیم...

عمه فریده، عمه ی مهربووووون بابایی جونم یه آش رشته ی خیلی خیلی خوشمزه درست کرد و من و مامی خوردیم و واسه بابایی جونمم آوردیم خونه، تا بابایی هم این آش خوشمزه رو بخوره و کیف کنه...

مرسی عمه فریده جونم

عااااااالی بود

شب ها وقتی می خوام بخوابم، مامی همیشه کتاب میخونه، چند روزی هست که خودم انتخاب میکنم که چه کتابی رو واسم بخونه، مثلا خوشم نیاد میگم: نخون...

و اونی رو که دوست دارم میدم دست مامی، بعدش میگم: بخون...

هر 5 روزی یه بار هم یه کتاب جدید جایزه میگیرم و کلی ذوق میکنم و میرم از بابایی و مامی تشکر میکنم و میگم:

میســـــــــــــــــــی

امروز با باباجونم وقتی صحبت میکردم تا 10 واسش شمردم و باباجونم کلی واسم ذوق کرد و بوسم کرد، مامان جون به مامی میگفتش که باباجونم دیروز خیلی هوای منو کرده بوده و همش یادم بوده...

باباجونم منم دلم واستون تنگ شده

دوستون دارم

بوس بوس

دیگه یاد گرفتم توضیح بدم که کجا بودم، چیکار کردم، آیا بهم خوش گذشته یا نه؟؟؟

مثلا بابایی امروز از من پرسید، آتریسایی امروز کجا رفته بودی؟

منم فوری گفتم: پارک...

بابایی: چیکار کردی؟

من: بازی...

بابایی: دوست داشتی؟

من: آیه... بییم... بییم...

سه شنبه وقتی مامی از من پرسید دوست داری بری مهد؟ گفتم نه... بییم پارک...

مامی هم به حرفم گوش داد و منو به پارک برد... 

مامی همش میگه خدایا هزاران مرتبه شکر که هر روز فرشته کوچولوی ما داره بزرگتر و فهمیده تر میشه...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مامان آنیسا در تاریخ 1393/11/30 و 8:14 دقیقه ارسال شده است

خاله به قربون دختر موفرفری خوشکل شکلک

پاسخ: خدا نکنه خاله جون جونم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمانه در تاریخ 1393/11/30 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

سلااااام به دوست گلم و پرنسس کوچولوی نازمون آتریساجون
خاله جونی بوووووووووووس برای شیرین زبونیات
عزیزم امیدوارم همیشههههههه همینطور عاشقآنه کنار هم زندگی کنید شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ:سلام عزیزم
ممنونم، همچنین واسه خانواده ی گل شما هم بهترین ها رو آرزو میکنم عزیزم شکلک

این نظر توسط مامان آتریسا در تاریخ 1393/11/28 و 9:36 دقیقه ارسال شده است

قربون اون موهای بلندوخوشگلت خاله ای .چه تل خوشگلی البته برازنده خود خودته .خیلی بهت میادعزیزم .خداروشکرکه هرروزبیش ازدیروز بالغ تروعاقل ترمیشی واین یعنی سلامتی .خدایا شکر به خاطر سلامتی دوستان عزیزم ونی نی های عزیزشونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

خدا نکنه خاله جونم شکلک
آره عزیزم واقعا بهترین جمله همینه، خدایا شکرت

این نظر توسط مامان عسل در تاریخ 1393/11/28 و 9:02 دقیقه ارسال شده است

سلام آتریسای عزیزم وای خاله جون چه بامزه شدی جیگرررم قربونت برم خانوم خوشگل باهوششکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ: میســــــــــی خاله جونم

این نظر توسط ثنـــای دوست داشتنی در تاریخ 1393/11/26 و 8:37 دقیقه ارسال شده است

سلام سعیده جون ! خوبی عزیزم؟
دو روز پیش یعنی روز جمعه من توی این پست برات نظر گذاشتم ، نظرم به دستت نرسیده یا تایید نکردیششکلک
آتریسای گلمو می بوسمشکلکشکلکشکلک

پاسخ: سلام عزیزم، چرا رسیده گلم، شرمنده تایید نکردم............

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/11/25 و 1:34 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
اوخ قربون اتریساااا جونم بشم اینو نگاه
ایشالله همیشه سلامت و شاد باشید تمام خانواده محترم و گرامی
شکلکشکلکشکلک

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشهشکلکشکلک

پاسخ: خدا نکنه عمو جونم، ممنون واسه دعای خوبتون شکلک
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نازدونه در تاریخ 1393/11/24 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

الهی عزیزم چقد ناز شدی...

انگار اونطور که به نظر میرسه مامان بزرگ اینا تو شهر دوری هستن مثل عزیزدل من زندگیم که تو یه شهر دور مشغول کار هست شکلک همون شهری که مامانی نوشته اونجا هست اخ که چقد الان دلم هواشو کرده ....
ددوری خیلی سخته بخصوص از خونواده درجه یک شکلک
ایشالاه عزیزم لبت خندون باشه در کنار مامانی و بابایی....
بوسسسسسسسسسسسسس

پاسخ: میســـــــــی خالهشکلک
آره خاله جونم؛ مامی من خوزستانیه و بابایی هم خراسان؛ ما الان تو یکی از شهرهای خراسانایم...
ممنون خاله ای مهربووووووووووووووونم

این نظر توسط هلا در تاریخ 1393/11/24 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز دلم
نسل جدید تو ادبیات فارسی خیلی ضعیفن
خدا رو شکر که مامی شما خیلی مامی مهربون و با فکریه که شما رو از الان با کتاب خوندن آشنا میکنه
این یعنی اتریسایی جونم جزء بچه هایی میشه که درک ادبیات فارسی بالایی خواهد داشت انشاالله
از این جور سفرا قسمت شما و خونواده عزیزتون هم بشه انشاالله
بوس رو لپت خوشگل خالهشکلکشکلک

پاسخ: سلام خاله جون
ممنونم خاله ای واسه راهنمایی هاتون، میســـــــــــــــیشکلک
ممنونم خاله ، ایشالله قسمت همه مون بشه، دوستون دارم
می بوسمتون
بوس بوس

این نظر توسط مادر مبینا در تاریخ 1393/11/24 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

وااااااااااااای ک چقد نانازه من فداش بشم با اون موهای خوشملششکلکشکلکشکلک

پاسخ: خدا نکنه خاله ی مهربوووووونم شکلک

این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/11/24 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزدلمممممممممممممممشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


موهات چقد نازن فرفری و خوشجل...

عزیزم عالیه که اینقد شما باهوشی .خوش بحال مامی و بابی که دختری مثل شما دارن.

خیلی عسلی جیگرطلاشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ: سلام خاله نگین عزیزم شکلک
ممنون خاله جونم، خیلی لطف دارین؛ وااای خیلی لوس شدم شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 1,467
  • بازدید سال : 10,837
  • بازدید کلی : 282,014
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس