loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 421 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (27)

                                                           

امروز

روزه شدم

دو سه روزی هست که مامی جونم همش میگه واااااااااااااای خدایا آتریسا جون داره 500 روزه میشه، خدایا شکرت که این فرشته ی ناز و به ما دادی خودت همه جوره ، همه جا پشت و پناهش باش، تا ابد می سپرمش به تویی که به ما عنایتش کردی 

یهویی میبینم مامی جونم دستهاش و به سمت بالا می بره و اشک توی چشمهاش جمع میشه و به من میگه دوستت دارم عزیزم و با یه بوس ناز بغلم میکنه و من کلی خجالت میکشم و صورتم سرخ میشه و سرم و میندازم پایین و اون موقع ست که مامی جونم میگه فدای خجالت کشیدنت بشم من الهــــــــــــــــــــی

دیشب با مامی و بابایی رفتیم و یه کیک خوشگلبه مناسبت 500 روزه شدنم خریدیم و امروز صبحی بابایی کلی فدام شد و منم کلی خودم و واسش لوس کردم 

500 روزگی من

 

این هم عکس هایی که مامی جونم، وقتی داشتم خودم و لوس میکردم واسه بابایی؛ گرفته

500 روزگی من

500 روزگی من

500 روزگی من

500 روزگی من

الان هم بابایی جونم می خواد واسم فشفشه روشن کنه

500 روزگی من

500 روزگی من

این هم عکس العمل من به فشفشه........

500 روزگی من

مامی جــــــونم و بابایی جــــــــونم کلی واسه این عکسم فدام شدن

بابایی بوس مامانی بوس

500 روزگی من 

برچسب ها 500 روزگی , کیک , عکس , فشفشه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط DUYĞU در تاریخ 1393/07/16 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

ای قلبووووووووون اون خنده هاااااااااااااااتشکلک
پاسخ : فدای شما خاله جونم، بوس بوس شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/06/24 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

سایت یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
افتخار میکنه که نظرات زیباتونو ثبت میکنه
ممنونم از شما بابت نظرات و حضور گرمتون و اتریسا جوووووووووووووووووووون هم ممنونمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم؛ سایت زیبایی دارین ؛ لطف دارین شرمنده میکنین...........................

این نظر توسط آتریسا جون در تاریخ 1393/06/22 و 17:50 دقیقه ارسال شده است


500 روزگیت مبارک آتریسا جونی شکلک


وای چه کیک خوشمزه ای منم میخوام شکلکشکلک
پاسخ : میســــــــــــــــــــــــــــی؛ کاش پیشمون بودی .........................

این نظر توسط خاله فاطمه در تاریخ 1393/06/21 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

شیطونه دیگه!جیگره خاله س!حتما فهمیده خاله ش اومده .یه حانیه کوچولو تو فامیل هست انقده میخنده!اونم همین یه سال و چند ماهی داره.واقعا ادم میخواد بخوردشون!
پاسخ : الهـــــــــــــــــــی؛ خیلی مهربونی فاطمه جونم

این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/06/21 و 0:05 دقیقه ارسال شده است

آتریسا جونم 500 روزگیت مبارکشکلکچه عروسکی شدیشکلک
پاسخ : ممنون خاله الهام جونم، وااااااااااااااااااااااای میســــــــــــــــــــــی شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/06/19 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

هر وقت خنده هاش رو میبینم دلم ضعف میره!وقتی هم که ارومه و شیطون نیست دوست دارم محکم بغلش کنم!ای جان!خاله به قربون!از بس شیرینه چند بار خوندن هم ادمو بیشتر راغب میکنه!جا من ببوسش!منم یه دور و ان یکاد میخونم برا شیطون بلا
پاسخ : فاطمه جون از وقتی که نه گفتن رو یاد گرفته هر کار می خوام انجام بدم میگه نه نه نه اینقدر شیرین میگه که من و باباش دلمون میخواد بخوریمش شکلک
چشم حتما ؛ ممنونم ، الان که دارم می نویسم اومده روی میز و میگه موس و به من بده..............

این نظر توسط سمانه در تاریخ 1393/06/19 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

خب خدارو َشکر خیالم راحت شد
پاسخ : شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمانه در تاریخ 1393/06/19 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم چطوری ؟؟؟؟ سوال مامان افسانه ی ما واس منم جالب شد شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
اگه همه ی اون کیک رو شما خوردین البته نوش جونتون ولی ی سوال همه رو همون شب خوردین یا نصفشو واسه بعد گذاشتین؟؟؟؟ منظورم اینه ک همه رو همون شب دوتایی خوردین ؟؟؟؟ماشا.... بزن کف قشنگه روروشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام گلم؛، شکر خدا خوبم ؛ یعنی بهترم امروز ......نه عزیزم؛ یه کوچولوش و شب خوردیم و بقیه ش هم صبحانه ی فرداش و بعد هم عصرونه، اگه همه رو می تونستیم یک جا بخوریم که جایزه داشتیم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/06/18 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

قربون خنده ت بره خاله
پاسخ : خدا نکنه خاله فاطی گلم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Rooze19 در تاریخ 1393/06/18 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

عزیزم 500 روزگیت مباااااارککککک قوربونت بشم الهی عزیز دله خالهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خیلی خیلی ممنونم خاله، خدا نکنه خاله جون جــــــــونم شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 1,632
  • بازدید سال : 11,002
  • بازدید کلی : 282,179
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس