loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 253 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (10)

                                 

هــــــــــــورا هــــــــــــورا

ماهـــــــه شدم 

امروز 4 بهمن ماه من بیست و یک ماهه شدم و خیلی خوشحالم که هر روز دارم بزرگتر میشم و چیزهای زیادی یاد میگیرم و ...

امروز خیلی به من خوش گذشت، چند وقتی بود که مامی جونم دلش میخواست اگه بشه منو به مهد ببره تا با بچه ها بازی کنم و کیف کنم، چند روز پیشا منو به مهدی که نزدیک خونه مون بود برد ولی از اونجا خوشش نیمد واسه همینم با یکی از همکارهای قدیمیش تماس گرفت که الان شده بود مسئول مهدکودک های شهرستان، (خاله سمیرا که با مامی دوست هم هست) و ازش خواست که یه مهد رو معرفی کنه که بتونه منو ببره تا با بچه ها بازی کنم، البته فعلا هفته ای یک روز یا نهایتا دو روز و هر روز هم نهایتا دو ساعت...

خاله هم گفتش که مهد یکتا یه مهد کم جمعیته که مربی هاشم آشنا هستن و مطمئن حتی سینا جیگری ، پسر خاله سمیرا هم همونجاست...

این جوری شد که مامی جونم کارهاشو انجام داد و بعد منو حاضر کرد و با هم به مهدکودک یکتا رفتیم و از قضا چند تا از مربی های مهد هم آشناهای مامی بودن و کلی منو تحویل گرفتن و واسم ذوق کردن، اولش بغل مامی چسبیده بودم و از مامی جدا نمیشدم ولی 2 ، 3 دقیقه ای که گذشت رفتم و با بچه ها بازی کردم و کلی کیف کردم...

فعلا قراره که مامی هم بیاد تو مهد بشینه و حواسش به من باشه، البته خانم مدیر مهد میگفتش چون شما آشنایین و گرنه اصلا به پدر مادرها اجازه نمیدیم بیان تو، حتی میگفتش که خودتون هم نیاین بهتره آخه اینجوری زودتر مستقل میشه...

مامی فعلا تصمیم داره با من بیادش تا ببینه چی میشه...

کلی بازی کردم و تقریبا 1 ساعتی که گذشت مامی گفت که حالا بیا بریم، منم میگفتم که نه نه نه... 

مربی های مهد همه میگفتن که ماشالله هزار ماشالله چقدر آتریسایی اجتماعیه، خیلی خوبه که اینقدر زود با بچه ها دوست میشه و باهاشون بازی میکنه...

مامی هم همش میگفت که آره خب آتریسایی هر روز پارک میره اونجا هم دوست های زیادی داره... و این خیلی خوبه...

مامی جونم با اجازه از مربی های مهد کلی عکس و فیلم از من گرفت...

بچه های مهد از دیدن من کلی ذوق کرده بودن

همه دورم جمع شده بودن و میخواستن

با من بازی کنن

21 ماهگی من

ممنونم عمو یاقوت عزیزم 

21 ماهگی من

21 ماهگی من

21 ماهگی من

الان هم من ذوق زده شدم...

21 ماهگی من

سینا کوچولو خیلی دوست داشت با من بازی کنه...

21 ماهگی من

بعد از ظهر مامی جونم مشغول درست کردن ژله شد تا شب وقتی بابایی گلم از سرکار اومدش خونه با هم یه جشن کوچولو بگیریم و امروز واسه من به یاد موندنی تر بشه...

ولی وقتی مامی جونم ژله رو برگردوند اون چیزی که میخواست نشده بود، یهویی بابایی خوش سلیقه ی من اومد و به مامی گفتش که به نظر من این کار رو انجام بدی خوشگل میشه؛ این جوری شد که این مدلی شد و خوشگل شد...

21 ماهگی من

مامی کلی عکس و فیلم از شمع فوت کردن من و بابایی گرفت

21 ماهگی من

21 ماهگی من

 

برچسب ها 21 ماهگی , مهد کودک , بازی , ذوق ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1393/11/09 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

21ماهگی آتریسای خاله مبارکشکلک
پاسخ : میســــــــــــــــــی خاله مهتاب جون جونم شکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/11/07 و 2:36 دقیقه ارسال شده است

دوستان من مثل گندمند یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزندشکلکشکلک
پاسخ : مرررررررررررررررررررررررسی
بسیار زیبا بود شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1393/11/06 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

رفتیم به مهد، چه جایی بود

جاتون خالی، صفایی بود

تو حیاطش، تو کلاسش

عطر گل اقاقی بود

مربی یاش، چه مهربون

دوستان خوب زیاد بودن

بیا بریم مهد کودک با دوستامون

بخوونیم شعر قشنگ با دوستامون

___ تقدیم به آتریسا جووووونمشکلکشکلک
پاسخ : میســــــــــــــــــــــــی خاله جون جونم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه خاله ی
مهربوووووووووووووووووووووووووووووونمشکلک

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1393/11/06 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

آتریسا جوووونم 21 ماهگیت و مهد رفتنت مبارکه عزیزم شکلک

شکلکشکلک

مامان آتریسا جون ب شما هم تبریک خانومی ،از طرف من اتریسا جونو ببوووووس شکلک
پاسخ : میســـــــــــــــــــی خاله جون شکلکشکلکشکلک
سلام عزیزم، ممنونم گلم
چشم حتما

این نظر توسط مامان هستیا در تاریخ 1393/11/06 و 8:22 دقیقه ارسال شده است

21 ماهگیت مبارک باشه خانم خوشگلهشکلکمهد رفتنت هم مبارک باشه انشالله دانشگاه رفتنت عزیزمشکلک
پاسخ : میســــــــــــــــــــی خاله جونم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ترلان در تاریخ 1393/11/05 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک ای جوووووووووووووووووونم
21 ماهگیت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررکشکلکشکلکشکلکشکلک
بوووووووووووووووووس رو لپات خاله ایشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنونم خاله ترلان جون خودم شکلک
می بوسمتون شکلک

این نظر توسط مامان آتریسا در تاریخ 1393/11/05 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

مبارک خاله جونی .ان شااله تولد21سالگیت خاله ای شکلکقربونت بره خاله که تومهدازهمه کوچولوتروصدالبته که خوشگلتری شکلکان شااله همیشه به خوشی وسلامتی ازت خبربگیریمشکلک
پاسخ : میســــــــــــی خاله نفیسه ی گلم شکلک
خدا نکنه خاله جون جونم شکلک
ممنونم خاله جون مهربووووووونم
آتریسایی رو می بوسم شکلک

این نظر توسط مامان آنیسا در تاریخ 1393/11/05 و 7:40 دقیقه ارسال شده است

قربون این دختر اجتماعیمون بشم من که راحت با بچه ها دوست میشه
انگار ار حالا بلده چیکار کنه همه دوستاشم پسرن شکلکشکلکشکلک
پاسخ : خدا نکنه خاله جونم شکلک
خاله ای
خخخخخخخخخخخخخخخخخ شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/11/05 و 2:58 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک
کوچولو خوشگل منو نگاه
ایشالله بری دانشگاه
همیشه ارزوی بهترینه ها رو دارم برات اتریسا جووون
و برای خانواده محترمت که ارادت دارم خدمتشونشکلکشکلکشکلکشکلک
اینم هدیه 21 ماهگی کوچولو نازشکلک:
http://8pic.ir/images/ew7fizcexnjlr4dqnwf0.gif
پاسخ : سلام عمو یاقوت جونم شکلک
میســــی عموی گلم واسه آرزوی خوشگلتون شکلک
ممنونم عمو جون جونم، خیلی ناز شده
میســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
یه عالمه گل و بوس از طرف من واسه شما عموی مهربووووووونم
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/11/04 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

21 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم
ای جانم دیه داری بزرگ میشی ها خانومی مهدرفتنت مبارک عزیزم پس حسابی خوش میگذره دیه بهت خداروشکر بوسسسسسسسسسسسسشکلکشکلک
پاسخ : میســــــــــــی خاله نگین جونم شکلک
آره خاله خیلی دوست داشتم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 1,636
  • بازدید سال : 11,006
  • بازدید کلی : 282,183
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس