loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 161 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (10)

صبح وقتی از خواب پا شدم متوجه شدم بابایی جونم هنوز سر کار نرفته کلی ذوق کردم وقتی دیدمشذوقخوشحال بودم که الان میرم بغلش و کلی با هم بازی می کنیم ولی یه کوچولو که گذشت فهمیدم واسه اینکه حیاط خونمون دچار یخ زدگی شده و حتی کنتور برق هم یخ زده و این خیلی خطرناکه بابایی مونده تا اونا رو درست کنه یعنی وقت نمیشه که من رو بغل کنه و منم هی خودم رو واسش لوس بکنملوس بازی

289

بالاخره مامی جونم تونست مروارید دندون های پایینی من رو شکار کنهتایید

289

وقتی که بابایی تو حیاط مشغول کارهاش بود مامانی جونم هم هی بهش سر میزد و من و تنها میذاشت تو اتاق که یکهو وقتی اومدش، دید که من از صندلی غذاخوریم گرفتم و بلند شدم اولش کلی ترسیدترس ولی بعد عکسم رو گرفت عکسو بهم گفتش که خوشگلکم اینقدر شیطونی نکن مامان جونم یه وقت خدای نکرده اگه زبونم لال بیفتی مامی جونت چیکار کنهنه نه

289

289

بعد از اتفاق بالا مامانی واسم حسنی گذاشت تا سرگرم باشم دنبال کارهای خطرناک نباشم، واااااااااااای از بیرون که اومدش تو کلی خندیدخندهو باز از من عکس گرفت عکستا به بابایی نشون بده که من امروز چقدر شیطونی کردم، از اونجایی که من به موس لب تاپ مامانی خیلی علاقه دارم و دوست دارم بخورمش و تا حالا هم امکانش واسم پبش نیمده بود همین که دیدم کسی نیست فوری رفتم و خوردمشذوق  

289

289 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1392/11/28 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

چقدر جیگرتر شدی خوشگل خانمیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : واااااااای مرسی خاله چقدر لطف داری شما

این نظر توسط مامان نازنین زهرا در تاریخ 1392/11/21 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

دخملی ناناز تو هم که مثل نازنین چسبیدی به میز غذاتشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
ای جانم ماشااله چقدر بامزه و بانمک داره شیطونی می کنه این وروجکشکلکشکلک
فک کنم مامانی شما هم مثل ما دیگه از دست وروجک ها نمی دونید چیکار کنیدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره بخدا اینقدر شیطون شده مجبور شدم عسلی ها رو بردارم، یه لحظه نمیشه ازش غافل بشی یهویی از یه جایی می گیره و شیطونیش گل میکنه شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط asal mami anita در تاریخ 1392/11/20 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

azizam mashallah che khordanieh,az tarafe man bebosinesh شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیزم، مرسی که به وب آتریسا جون اومدین و بیشتر خوشحال میشیم اگه باز هم همدیگرو ببینیم، چشم لپش و می خورم الان شکلک

این نظر توسط سحر مامان یسنا در تاریخ 1392/11/20 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

عزیز دلم خیلی خوشحال شدم به وبلاگم سر زدید خدا دخترت رو برات حفظ کنه با افتخار لینکتون میکنمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام سحر جون خیلی خیلی خوش اومدی، منم خوشحال شدم از دیدن شما و دختر گلت

این نظر توسط ماماندوقلوها(آوا و اهورا) در تاریخ 1392/11/20 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شکر که تونستی روی قدمهای نازت بایستی دخمل شیزون بلا شکلک
پاسخ : ممنون خاله جون می بوسمتون، آوا جون و اهرا جونمم ببوسین شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا)) در تاریخ 1392/11/19 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

مامانی میشه بگید کجاید تا من بیام آتریسامو بخورم خواهش میکنم بزار من یه گاز بگیرمش ازبس که این دختر خوردنی ونازه ((ماشاالله)) الهی که هیچ وقت مریض نشی قربونت بشوم عروسک منشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خدا نکنه خاله جون من همیشه دعا میکنم که خدایا هوای ما نی نی ها رو خیلی داشته باش آخه ما نی نی ایم دیگه شکلک

این نظر توسط مامان نی نی در تاریخ 1392/11/18 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

ماشالله به دختر شیطونمون
مرواریدات هم مبارک اتریسا کوچولو
برا نی نی منم دعا می کنی سالم و تپل مپل به دنیا بیاد خاله؟
پاسخ : lمرسی خاله ممنون که بهم سر می زنی، از خدا می خوام که یه نی نی کوچولوی خوشگل و ناز و تپلی و شیطون بهتون بده شکلک تا با هم دوست شیم شکلک

این نظر توسط ثنــای دوست داشتنی در تاریخ 1392/11/18 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

سلام وروجک نازم،ماشالله خیییییییییلی شیطون و خوردنی شدیهااااااااااااااااااااا::شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک دست مامانیت هم درد نکنه واقعا لحظه های جالبی رو شکار می کنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام ثنا جون آخه من چی کار کردم مگه شکلک تازه یه بار هم از دیوار گرفته بودم و واستاده بودم که مامانی ترسید و اونجا نتونست عکس بگیره ازم...

این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/11/18 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
شرمنده ببخشید ه کم سرم شلوغ بود حتما یه قالب ناز دیدم میفرستم ببخشید بازم
پاسخ : نه عزیزم هر وقت وقت کردی، اصلا عجله ای نیست شکلک

این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/11/17 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

الهی عسیسم چقد ناز خندیدی
چقد شیطونی میکنی....قربونت بشم
مامان جونتو اذیت نکنی خانومیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عسل جونم آخه شیطونی نکنم چیکار کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 1,597
  • بازدید سال : 10,967
  • بازدید کلی : 282,144
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس