loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 431 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (13)

دیروز یکی از خانم های همسایه که دو تا کوچولوی شیطون هم داره واسه مولودی امروز که به مناسبت نیمه ی شعبان تو خونه شون برگزار میشه من و مامی جونم رو دعوت کرد و گفتش که حتما باید بیاین و مامی هم گفت که اتفاقا اولین مولودی هست که با آتریسا جون دعوت شدم پس حتما میام و وقتی امروز ظهر من خوابم برد مامی با کلی ذوق و شوق اومد و واسه اولین بار ناخن های پای من و لاک صورتی زد و به بابایی نشون داد و مثل همیشه کلی فدام شدن و بعدش هم کلی عکس گرفت و الان هم منتظر بیدار شدن منه تا با هم به مولودی بریم (آخه ساعت 6 مراسم شروع میشه) و خوش بگذره

لاک ناخن

همین الان بیدار شدم

 لاک ناخن من

 لاک ناخن من

 همین الان از مولودی برگشتیم، خیلی خوش گذشت جای همه ی شما دوست جونام و نی نی ها و مامانی هاشون و خیلی خالی بود؛ واسه همه دعا کردیم

الان هم اومدیم خونه تا بعد با مامی بریم پیش بابایی ولی من شیطونیم گل کرده بود؛ می خواستم با عروسک هام، تاب بازی کنم و مامی هم فوری از شیطونی من عکس گرفت

شیطونی من 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نازدونه در تاریخ 1393/11/13 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه دخملتون این بچگی هاش خوشمل و ناز بوده البته الانم نازه ها ولی این عکسهاش نازتر هستن خوردنی هستن در کل
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس به دستای ناز و کوچولوششکلکشکلکشکلک
پاسخ : لطف داری عزیزم
ممنونم شکلک

این نظر توسط مامانه آنیتا((عسل مامان وبابا)) در تاریخ 1393/03/28 و 3:02 دقیقه ارسال شده است

چه لاکه خوشگلی مثله خودت نازن عزیزمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون خاله جـــــــــــــــــــــون شکلک

این نظر توسط faezeh در تاریخ 1393/03/24 و 9:39 دقیقه ارسال شده است

سلام اتریسا جون مولودی خوش گذشت فدای شیرین کاریهات بشم من مامان اتریسا ببین چ دخمل با احساسی داری اومده شادیشو با عروسکش تقسیم کنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله فائزه جونم، جای شما خالی آره خیلی خوب بود، من که همش اون وسط بودم و قر می دادم شکلکشکلکشکلک
آره فائزه جون خیلی با احساسه، فکر نمی کردم به این زودی با عروسک هاش جور بشه شکلکشکلکشکلک
مرسی عزیزم که به ما سر می زنی شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دایی وحید در تاریخ 1393/03/23 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

سلام آتریسا خانم



مولودی خوش گذشت شیرینی خوردی راستی شرینیهای اونجا به نون پنجره ای مامان جون میرسه .من که باز هم تو خونه بودم وجایی رونرفتم ولی یادش بخیر پارسال شب میلادتو راه اصفهان بودم اینقدر خوراکی دادن که دیگه ماشین جانداشت ولی اینجا هوا خیلی گرمه نمیشه رفت بیرون تازه جام جهانی بود خودمون رو با فوتبال مشغول کردیم. خوش بگذره
پاسخ : سلام دایــــــــــــــــــــــــــــــــــی جونم ، عیدتون مبارک باشه، آره خیلی خوب بود جای شما خیلی خالی بود؛ آرزو می کنم که همیشه خوش و خوشحال کنار هم باشین دایی عزیزم *
آره دایی جون دیشب هم بابایی تا دیر وقت داشت فوتبال می دید،
دایی گلم خیلی دوستون دارم به سمیرا جون و محمد جون هم سلام برسونین زندایی روزی رو هم از طرف من ببوسین شکلکشکلکشکلک






این نظر توسط انیس در تاریخ 1393/03/23 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تبادل لینک رایگان در تاریخ 1393/03/23 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
برای افزایش تدریجی بازدید وبسایتت به این سایت تبادل لینک بیا و لینک سایتت رو ثبت کن.
موفق باشی

این نظر توسط sana jooooni در تاریخ 1393/03/23 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

اي جونم از دست شما شيطون ها چيکار کنيم ما مامانا اخه ، قربونتون بشم اخه خسته نميشين ، ماشاالله چه قدر انرژي دارين ، خيلي نازين .
ثنا هم توي مولودي ميرقصيد و همه ميخنديدن بهش شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فدای ثنا خوشگل خودم بشم ، کاش اونجا بودم و ثنا جیگری رو می دیدم و می خوردمش شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط faezeh در تاریخ 1393/03/23 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خیلی وقته ندیدمت دلم براتون تنگ شده فدای اون قلب کوجیکت بشم ک اینقدر مهربونی دووووووووووووست دارم بوووووووووشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی خاله فائزه جــــــــــــــــــون منم خیلی دوستون دارم بوس بوس شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مامان افسانه در تاریخ 1393/03/23 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااااااااااااااام بیام اون پاهای نازو خوشگل و تپلتو بخورم من شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
چقدر تو نازیییییییییییییییییییییییییییی کاش اون جا بودم یه بوووووووووووووووووووووووس گنده از روی ماهت می کردم خوردنی خوشمزه خالهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
مولودی خیلی خوش بگذره عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
دوست خوبم اومدی حتما برای نفس خانم اسپند دود کنی
دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
پاسخ : خاله افسانه از وقتی از مولودی برگشتیم مامی همش کار شما رو انجام میده، آخه اونجا خیلی مورد توجه بودم.............. شکلکشکلکشکلک
دنیا جونم رو ببوسین شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/03/23 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

اتریسا جونی عیدت مبارک شکلکشکلکشکلک سلام منم به مامانیت برسونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک راستی چه لاک خوشگلی زدیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرســــــــــــــــی ریحانه جــــــــــــــــونم عید شما هم مبارک باشه عزیزم شکلک ازطرف من و مامی به مامان و بابا هم تبریک بگو عزیز دلم
آره ریحانه جون جون خودم مامی منه دیگه هر روز یه کار جدید رو روی من امتحان میکنه شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 741
  • بازدید ماه : 1,587
  • بازدید سال : 10,957
  • بازدید کلی : 282,134
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس