loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 172 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (10)

چند وقتی میشه که هوا خوب شده و مامی هر روز بعد از ظهرها من و به پارک می بره، من کلی بازی میکنم، کلی شیطونی می کنم و کلی هم خسته میشم اونجا دو دوست خوب هم پیدا کردم یاسمین جون و داداش گلش امیرحسین جون؛ دیروز هم با هم به پارک رفتیم و کلی بازی کردیم و وقتی یاسمین جون می خواست بره توی استخر توپ و بازی کنه مامی گفتش که آتریسا جون رو هم بذاریم تا با دوستاش بره بازی کنه ولی همین که امیرحسین جون من رو داخل استخر گذاشت من کلی ترسیدم و جیغ زدم و گریه کردم و مامی فوری من رو بیرون آورد؛ البته قبل از اون مامی کلی عکس از ما گرفت

پارک رفتن من 

پارک رفتن من

پارک رفتن من 

پارک رفتن من

این عکس ها هم واسه چند روز پیشه که به پارک رفته بودیم 

تاب بازی من 

تاب بازی من

تاب بازی من

تاب بازی من

پارک رفتن من

این عکس ها رو هم وقتی که با گل ها و سنگ و کلوخ بازی می کردم مامی گرفته

پار ک رفتن من

پارک رفتن من

پارک رفتن من

پارک رفتن من

 پارک رفتن من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/04/13 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

ای جوووووووووووونم چقد ناز شدی با این لباس صورتیت
خاله فدات شهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خدا نکنه خاله جون یه عالمه می بوسمتون شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مريم از هلند در تاریخ 1393/04/10 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

جيگرم عسلم قربونت بشم ميخوام تا شما هستيد من بيام پيشتون چون واقعا آتريسا خوشله
پاسخ : خدا نکنه مریم جون ، خیلی لطف داری عزیزم شکلک واسه آتریسا جون یه وب درست کن تا بتونیم آتریسای عزیز رو ببینیم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/04/09 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

وای چه دختر بامزه ایشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک چه خوشگل راه میری شکلکشکلکشکلکشکلکدست مامانی درد نکنه که اتریسا جون را اورده به پارکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ریحــــــــــــــــــــــانه جـــــــــــــــــــــــونم کاشکی میشد با هم به پارک می رفتیم؛ آخ که چقدر می چسبید شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مامان آرشیدا در تاریخ 1393/04/09 و 9:35 دقیقه ارسال شده است

وای خیلی خیلی ناز و خوردنی شدنی آتریسا جیگر خاله ،مامانی همش واسش اسپند دود کنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرســــــــــــــــــــــــی خاله جـــــــــــــــــــــــــــونم لطف دارین به من شکلکشکلکشکلک مامی میگه چشم حتما شکلک

این نظر توسط مامان افسانه در تاریخ 1393/04/08 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

اومدم یه سئوال بپرسم برم شما تو پارک خورده نشدی ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
یعنی اگه دست من بودیا بذار اعتراف کنم بوس نمی کردمت درسته میخوردمت تا خیال همه از جمله من و شوهرم راحت بشه ماه من عسل من نفس من وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای در بیان احساس کم اوردم اصلا می رم تا کار دست خودم ندادمممممممممممممشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خاله افسانه خیلی من و لوس می کنین شکلکشکلکشکلک واسه همینم هست که من عاشقتونم ، دنیا جونم رو ببوسین شکلکشکلکشکلک
افسانه جون همین روز آخری که رفته بودیم پارک چند تا دختر خانم خوشگل که دانشجو بودن هم اومده بودن و با دیدن آتریسا اومدن اجازه گرفتن که ببوسنش، بخدا داشتن می خوردنش دیگه شکلک

این نظر توسط مهلا در تاریخ 1393/04/07 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااااااااااااام.
ااااااااااااااااای جونم چه قد این دخمل جیگره.
ماشاا... چه قدشبیه منه...شکلکشکلک

ممنون میشم به وب مام5تادیوووووووونه بسرین
پاسخ : سلام مهلا جون؛ مرسی که به ما سر زدی عزیزم؛ وب خوشگلتون رو لینک کردم

این نظر توسط sana jooooni در تاریخ 1393/04/04 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

الهي فداي قندک جونم بشم که انقدر نازه و خوشگله شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خدا نکنه خاله عزیزم Xشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک Xشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک Xشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ 1393/04/04 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

سلام آتریسای خوشگلـــــم ! حتمنی توی پارک بهتون خوش گذشته!
عزیزم چه عکسای قشنگی گرفتی! ایشالله همیشه در کنار مامان بابای عزیزت شاد و سلامت باشیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله الهه جـــــــــــــــــــونم؛ سلام ثنا جونم، آره خیلی خوب بود جای شما خالی....
مرسی خاله از کارهای مامی منه دیگه، توی پارک ملت بودیم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مامان آتریسا در تاریخ 1393/04/04 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

مرسی مامی آتریسا که انقدرهواشوداری وسعی میکنی بهش خوش بگذره .شکلکراستی آتریساجون متولدکدوم شهره ؟؟؟شکلک
پاسخ : مرسی عزیزم، ما ساکن خراسان شمالی هستیم عزیزم

این نظر توسط مامان فائزه در تاریخ 1393/04/04 و 2:36 دقیقه ارسال شده است

سلام به آتریسا جون خوشگل و مامان مهربونششکلکشکلکشکلکشکلک
ممنون که میای پیشمونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
ما یه کم گرفتار شدیم دیگه پیدامون نمیشه خوووووووبشکلکشکلکشکلک
امیدوارم روزگار خوش باشه براتون و ماه روضونی پر از خنکی و سایه واستون آرزو میکنمشکلکشکلک
اون لپ های آتریسا جونی رو هم ببوسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیزم، مرسی که به آتریسا جون لطف دارین؛ ایشالله گرفتاریها کاریه دیگه؟؟؟ سر سفره ی افطار التماس دعا داریم ازتون شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 738
  • بازدید سال : 10,108
  • بازدید کلی : 281,285
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس