loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 535 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (24)

دیشب من و مامی و بابایی جون جـــــــــونم به عروسی پسر یکی از همکارهای بابایی دعوت بودیم و مامی من واسه اولین بار ناخن های دست های من و لاک زد و کلی واسم ذوق کرد و فوری به بابایی جونم نشون داد و اون هم کلی فدای انگشت های کوچولوی توپولیم شداز قبل مامی جونم و خاله سمانه تصمیم گرفته بودن که من و یاسمین جون لباس عروس بپوشیم و این جوری شد که دیشب واسه اولین بار لباس عروسی رو که عمه ناهید بابایی جونم واسه تولدم به من هدیه داده بود پوشیدم و مامی جونم و بابایی هم کلی فدام شدن و منم هی خودم و لوس کردم خیلی خوش گذشت، خاله سمانه جون که از ما زودتر به تالار رفته بود یه جای خوب واسه ما نگه داشته بود واسه همین من همش وسط بودم و تا تونستم شیطونی کردم و یه کوچولو هم نانای کردم و دس دسی هم کردم

دیروز بعد از ظهر وقتی مامی جونم می خواست قطره آهن بده بخورم یهویی متوجه شد که دوازدهمین مرواریدم هم نیش کرده و خدا رو شکر کرد و به بابایی گفتش که حالا آتریسایی 12 تا دندون خوشگل داره الهــــــــــی مامانی فداش شه

چند تا کلمه جدید یاد گرفتم...

اول از همه گل ها رو دیگه میشناسم و وقتی میبینم فوری میگم گل........... حتی دیشب وقتی رفته بودیم دنبال ماشین عروس یکی از میدون ها رو که دور میزدیم ؛ وسطش یه دونه گل داشت و منم همش میگفتم گللللللل... گللللللل...

امروز وقتی مامی ازم پرسید که اسمت چیه جیگر طلایی اولش میگفتم تا....... تا...... بعدش یه بار هم گفتم آت..... سا........ وااااااااااای که چقدر مامی واسم ذوق کرد و من و ماچ مالی کرد

این هم عکس هایی که دیشب مامی جونم از من گرفته

اولین لباس عروس من

اولین لباس عروس من

اولین لباس عروس من

اولین لباس عروس من

اولین لباس عروس من

اولین لباس عروس من 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مامان رهام در تاریخ 1393/07/05 و 9:17 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلک
آخ که چقدر ماه شدی آتریسا جونم، چقدر لباس عروس و لاکات خوشگلنشکلکشکلک
مامان آتریسا جون خیلی دختر ناز و خوشگلی داری، خدا براتون حفظش کنهشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله جونم، خوبین رهام جونم خوبه؟
میســــــــــــــــــــی خاله شکلکشکلکشکلک
لطف داری عزیزم؛ ممنونم

این نظر توسط saeedsingle در تاریخ 1393/07/04 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

چه کار سختیه
گفتن
دوستت دارم
زبون ادم بند میاد
قلبش میخواد از جا در بیاد
نفسش قطع میشه
ولی نوشتن خیلی راحته
باز هم روزی به زبان خواهم گفت دوستت دارم
پاسخ : زیبا بود شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/07/03 و 9:00 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم،شکلک
تم تولد آتریسا جون رو انتخاب کردی؟ زنبور یا کفشدوزک؟
اگه چیزی نیاز داشتی بهم بگو.شکلک
پاسخ : آره سحر جون واسه دو سالگیش زنبور ؛ البته باید اول لباسش و بخرم بعد ok صددرصدش و میگم که کمکم کنین ، ممنون که این همه به ما لطف دارین شکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/07/03 و 8:41 دقیقه ارسال شده است

ای جاااااااااااااااااااااااااااااانم.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکXشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : میســـــــــــــــــــــی خاله جــــــــــــــونم شکلک

این نظر توسط مامان عسل در تاریخ 1393/07/02 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

جووووووووووووووووووووووووووووووووونم ماه بودی ماه ترشدی خاله به فدات مامانیش اسپندبراش دودبکن دخترمون چشم نخوره قربونت بووووووووووووووووووووووووووووسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خدا نکنه خاله جونم شکلک
چشم عزیزم ، لطف دارین، عسل گلم و مهلای عزیزم و می بوسم شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1393/07/01 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

الهیییییییییییییییییییییییییییی مواظب وروجکتون باشید یه عااااااااااالم بوووووووووسه محکمشکلکدیگ مهر اومده نمتونم زیاد بیام شرمندهشکلک
پاسخ : چشم مهتاب جوووووووووووون؛ شما هم مواظب خودت باش عزیزم، خواهش میکنم هر وقت وقت کردی و اومدی ما کلی خوشحال میشیم

این نظر توسط مريم مامان آتريسا در تاریخ 1393/06/31 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

آتريسا جون پس بهت حسابي خوش گذشته خاله آره؟؟؟؟؟؟؟؟لباس عروس خيلي بهت مياد گلم هميشه بگردش و تفريحشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره خاله جونم؛ شب خوبی بود جای شما و آتریسای نازم خیلی خالی بود شکلک
میســـــــــــــی خاله مریم، خیلی خیلی دوستون دارم شکلک

این نظر توسط مريم مامان آتريسا در تاریخ 1393/06/31 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

خاله چشمم زديا خاله بيا درمورد خيار نوشته مامانشکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مريم مامان آتريسا در تاریخ 1393/06/31 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

عزيزم بيا عكس هاي جديد آتريسا رو ببين همين الان انداختمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : الهـــــــــــــی خاله فداش شه ؛ آره عزیزم اومدم ؛ کدوم یکی واسه همین الان بود


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 639
  • بازدید ماه : 1,485
  • بازدید سال : 10,855
  • بازدید کلی : 282,032
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس