loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 368 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (15)

اول از همه ی دوست های گلم و دوست داشتنیم تشکر میکنم، میســـــــی

بریم واستون تعریف کنم دیشب چی شد، بعد از ظهری وقتی از خواب پا شدم مامی مشغول مرتب کردن خونه بود و همه ی کارهایی که باید انجام میداد رو تا قبل از ساعت 5:30 دقیقه تمام کرد بعد با خاله سمانه جونم و یاسمین جوووون رفتیم بیرون، هوا هم سرد بود ولی ما کوچولوها خوب لباس پوشیده بودیم، همین جور که مامان ها داشتن با هم حرف میزدن و یه نیم نگاهی هم به ما داشتن یاسمین جوووون دستهای من رو گرفت و منم کلی ذوق کردم و واسه اولین بار با گرفتن دستهای یاسمین خوشگله تو خیابون همین جور قدم میزدیم؛ اینقدر با مزه دست های هم رو گرفته بودیم که وقتی مامی جونم ما رو دید کلی واسمون ذوق کرد و دلش میخواست که کلی عکس و فیلم از ما دو تا بگیره ولی میگفتش که وسط خیابونه زشته... همه ی آدم هایی که از کنار ما رد میشدن ما رو نشون میدادن و میخنددن و میگفتن جـــــــــــــــان...

خب با خاله سمانه جووون بابای کردیم رفتیم خونه مامان جون و اون جا هم با آرتین جون و پدی جیگری یه کوچولو بازی کردیم و یه کوچولو دعوا کردیم تا اینکه بابایی اومد دنبالمون تا بریم و کیک مامی جون رو بیاریم، من و مامی موندیم تو ماشین تا بابایی بره و کیک رو بگیره ولی بابایی جونم زودی برگشت و گفتش که آقاهه میگه کیک شما رو یادمون رفته ، واااااااااااااای که مامی جونم چقدر ناراحت شد... اصلا دپرس شد

بابایی جونم کلی با مامی حرف زد و راضیش کرد تا یه دونه از کیک های آماده رو بگیره،

و بابایی جونمم هم این کیک رو انتخاب کرد

کیک تولد مامی جونم

رفتیم خونه و مامی جونم یه آهنگ خوشگل گذاشت و بعد من و مامی کلی نی نای کردیم و بابایی هم کلی فیلم و عکس گرفت من همش می اومدم بالا سر کیک و از مامی و بابایی جون می خواستم که شمع ها رو بذارن فوت کنم...

عکس های من و جشن تولد مامی جـــــــــــونم

تولد مامی جونم 

الان هم از این ماهی ها چندشم شد، یهویی

تولد مامی جونم

از بابایی فندک رو میخوام تا شمع ها رو روشن کنم

تولد مامی جونم

بابایی میگه همونجاست، منم میگم نیست کـــــــــــــه!!!؟؟؟

مامی کلی فدای دست هام میشه وقتی میگم نیست...

تولد مامی جونم

تولد مامی جونم

این هم کیک بریدن من...

تولد مامی جونم

هر دو تا شمع رو من فوت کردم ، مررررررررررررررسی مامی که اجازه دادی...


عمو یاقوت مهربوووونم هم دو تا هدیه ی خوشگل و ناز واسه تولد مامی جونم آماده کرده...

این از طرف عمو یاقوت جوووووووووونمه

که خیلی نازه و مامی خیلی 

خوشش اومد

میســی

هدیه ی تولد مامی

این هم عمو یاقوت جون جونم واسه من آماده کرده تا من از طرف خودم هدیه کنم به مامی گلم

تولدت مبارک مامی جووووووونم

میســـــــــــــــــــــی عمو یاقوت جــــــــونم

هدیه تولد مامی

باز هم مرررررررسی عمو جونم، عااااااااااااااااااالی بودن 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خاله فاطمه در تاریخ 1393/09/23 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

تولدشون مبارک.
ایشاللا صد ساله بشن.انقد دوست دارم ایشون رو هم ببینم
پاسخ : ممنونم خاله جووووووونم
ایشالله یه روز قسمت شه هم و از نزدیک ببینیم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مامان سمانه در تاریخ 1393/09/21 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

آتریسا جون تولد مامان جونت مبار باشه عزیزم
از طرفمن و آریسا جونی ب مامانت تبریک بگو فدات شم بووووووووووووووس
البته ببخش ک با تاخیر ده
پاسخ : ممنونم خاله سمانه جون جون خودم، حتما خاله جووووووونم
این چه حرفیه...

این نظر توسط HOJJAT در تاریخ 1393/09/19 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

براتون بهتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین ها رو ارزو دارم.

شما هم واسه من دعا کنید.
راستی من دیگه به این وبم نمیرم : HIESHGH.RZB.IR
اخه یه سایت زدم که توش کارامو به فروش بذارم.
اگه آهنگه خامی چیزی میخواستید من در خدمتتونم.

من میتونم برای فیلم ها آهنگ درست کنم , اهنگ جشن تولد و از این جور کار ها.
اگه خواستید طرفه ما بیاید. درضمن برای شما اکثره چیزا رایگانه چون از خودتون و خونوادتون خوشم میاد منو یاده عشقم میندازید.
اینم ادرسه سایتم : HDLBEAT.IR
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::منتظرتون هستم مامان اتریسا جون

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنونم واسه آرزوی قشنگتون شکلک
محتاجیم به دعا...
آره حتما، نسبت به سن خیلی کمی که دارین خیلی بلدین ها شکلک و این خیلی خوبه؛ امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشین در همه ی دوره های زندگی شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط HOJJAT در تاریخ 1393/09/19 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

سلــــــــــــــــام. ببخشید من بهتون سر نزدم چند وقتیه.
راستش من به وبسایت هر کسی سر نمیزنم . شما خیلی دوست داشتنی هستید و کار های باحال میکنید من خیلی خوشم میاد مطالبتونو دنبال کنم.
شاید دیر دارم تبریک میگم. ولی در هر صورت.
تولدت مبارک مامان آتریســـا آتریسا جون هوای مامانی عزیزتو داشته باش. .

درضمن اینم بگم که آذری ها همشون ماهن دمشون گرم.

تولده منم 23 آذر هستش.

تولدتون مبارک ایشالا خانواده شادو دور همی داشته باشید. ایشالا سایتون همیشه بالا سره اتریسا جون بمونه
پاسخ : سلام، خواهش میکنم، این چه حرفیه...
خیلی خیلی خوشحالم که قابل میدونین به وب آتریسایی میاین، لطف دارین شکلک
ممنونم ، آره خب معلومه آذری ها واقعا ماهن ، تکن، یه دونن شکلکشکلکشکلک
پیش پیش تولدتون رو تبریک میگم شکلک

این نظر توسط سما مامان مرسانا در تاریخ 1393/09/19 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

سلام آتريسا گلي خوبي؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکماماني شما خوبي؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکمطلب گذاشتم گلم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکاگه دوست داشتي بيا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکزودي هم مطلب بذار منتظرم شکلکشکلکشکلکببوس اون روي ماهه آتريسايي رو شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله سما جونم شکلک
سلام دوست خوبم ، خوبیم ممنونم
چشم عزیزم، حتما

این نظر توسط DUYĞU در تاریخ 1393/09/19 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

آتریسا جووونم مث همیشه خوشگل و دوست داشتنی تر شدی شکلک


مامان اتریسا جون همیشه کانون زندگیتون گرم و پر از شادی باشه .


با آرزوی سلامتی وشادابی برا خانواده ی محترمتان شکلک
پاسخ : میســــــــــــــــــــــی خاله ی مهربوووووووووووووووونم، دوستتون دارم هوار تا Xشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک:شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


ممنونم عزیز دلم، مرسی که اینقدر خوبی عزیزم


امیدوارم خوشبخت باشی تو زندگی گلم


آرزوی موفقیت دارم واست خانمم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط DUYĞU در تاریخ 1393/09/19 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

یه سفره ی ساده نه آب پرتقال و نه نوشیدنی های بالا شهری

رنگارنگی سفره مهم نسیت

مهم چندنفری هستن که دورش نشستن ،

پر از عشق ، پر از محبت …

چایی تلخ رو که با عشق دم کنی ،

شیرین ترین نوشیدنی دنیا میشه حتی بدون قند !
پاسخ : مررررررررررررررررررررسی عزیزمشکلکشکلکشکلک
بسیار زیبا بود شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مامان آرشیدا در تاریخ 1393/09/19 و 9:38 دقیقه ارسال شده است

واااای تولدت مبارک باشه عزیزمممممممممشکلکانشااله صدو بیست سال در کنارآتریسا جون و همسر مهربونت به خوشی زندگی کنیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرررررررررسی عزیزم شکلک
آرشیدا جونم و ببوس شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/09/18 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

سلام ایشالله همیشه به شادی
پاسخ : ممنونم؛ لطف دارین شکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/09/18 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

مادر تنها کسی است که
می توانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی
و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد !
سلامتی همه مادرا . . .شکلکشکلکشکلک
ارزوی بهترینهااا
تمام عکس ها زیبا بود خیلی
اتریسااا جوووون کوچولو موچولو خیلی لباست خوشگله از بس گلیشکلکشکلکشکلک
پاسخ : به سلامتی همه ی مادرا . . . شکلکشکلکشکلک
حالا ما که خیلی مامان نیستیم، مامان های ما واقعا مادرن شکلک
مرسی دوست خوبم، خیلی خوشحال میشیم به ما سر میزنین شکلک
میســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عمو جوووووووووووونم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 1,607
  • بازدید سال : 10,977
  • بازدید کلی : 282,154
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس