loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 291 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (7)

مامانی همش به بابایی میگه آتریسا جون خیلی شیطون شده می ترسم یه وقت که نیستم کنارش یه بلایی سر خودش بیاره واسه همین امروز واسه اولین بار  یه زمین بازی کوچولو واسم راه انداختن تا بتونم بیشتر با خودم بازی کنم و اینکه مامانی جونم میگه این جوری یه کوچولو امن تره من که خیلی خوشم اومده هی میرم داخل و هی میام بیرونبابایی هم میگه جیگر طلا داری لونه بازی میکنی خوشگلمراستی آهنگ هم پخش میشه توی لونه ام

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

امروز جمعه ست و من حمام رفتم بعدش هم کلی خوابیدمالان هم که بیدار شدم و لونه ی جدیدم و دیدم فوری رفتم داخلش و با خودم بازی کردمتازه وقتی تلویزیون پیام بازرگانی می داد از پشت تور نگاه می کردم که تجربه ی جدیدی بودشوقتی داشتم بازی می کردم مامانی داشت کارهاش و انجام می داد ولی بابایی پیشم بودش، یه لحظه بابایی هم رفت و من خیلی ترسیدم و گفتم با با که یکهو دیدم مامی و بابا جونم اومدن و کلی واسم ذوق کردن  و منم که باز خودم و لوس کردم 

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

297 روزگی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1392/11/28 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

چه زمین بازی خوشگلی عزیزمشکلکآفرین که اینقدر نفسی توشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون می بوسمتون، بوس بوس

این نظر توسط آتــریـسـا جـون در تاریخ 1392/11/27 و 15:15 دقیقه ارسال شده است


سلام عزیزم ممنون از محبتت شکلک

خیلی خوشحال شدم منم آتریسا جون نازمو لینک کردم شکلکشکلک

پاسخ : مرسی عزیزم

این نظر توسط مامان نی نی در تاریخ 1392/11/27 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

سلام آتریسای تپل خاله هزار ماشالله چشم نخوری ایشالله
زمین بازیت مبارک عسلم ببخشید چند روزی نبودم ممنون که به وبمون سر زدینشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله، خوبی نی نی کوچولومون هم خوبه؟ هر دو تون و یه عالمه می بوسم

این نظر توسط سحر مامان یسنا در تاریخ 1392/11/26 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

عزیز دلم خانم تپلی مبارکت باشه خالهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرســـــــــــــــــــــــــــــی خاله شکلک

این نظر توسط ثنــای دوست داشتنی در تاریخ 1392/11/26 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

آتریسـاجــــــــــــون ،زمین بازی قشنگت مبـــــــارکشکلکشکلک عزیزم معلومه خیلی شیطون شدی که مامانی بابایی اینطوری زندونیت کردن شکلک ایشالله خدا حفظت کنهشکلکشکلک
پاسخ : مرسی عزیزم حیف که پیشم نیستی وگرنه دو تایی باهم بازی می کردیم شکلک آره ثنا جونم همش در حال بالا رفتن از یه چیزی ام واسه همین مامانی و بابایی می ترسن،آخه من اصلا دوست ندارم بشینم دوست دارم واستم

این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/11/26 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
شرمنده نبودم وگرنه زود تر جواب میدادم
اره دقیقا درست شد میتونید هنوزم مطبای اضافی رو میتونین بردارید کارتون عالی بود
به نظرم اگه تعداد پستای صفحتونو کمتر کنین بهتره اخه سرعت لودش اومده پایین
موفق باشی مرسی از پستای نازتون
پاسخ : سلام عسل جون خوبی خواهش میکنم نگرانت شدم، پست هاش 10 تا یود 7 تا کردم خوبه؟

این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/11/26 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

ای جووووووووون دلم عزیزم
چه ناناز میخندی فدات شمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : وای نه خدا نکنه عسل جــــــــــــــــونم، دلمون واست تنگ شده بود شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 1,616
  • بازدید سال : 10,986
  • بازدید کلی : 282,163
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس