loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 370 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (16)

واااااااااااااااااااااااای خدا جونم چقدر دوست دارم ببینم که توی کیف مامی جونم چی هست آخه همش از دست من قایم میکنه و میگه جیززززززززززززه الان هم مامی حواسش نبود که من رفتم سراغ کیفش ولی یهویی متوجه شد و کلی ناراحت شد و از من گرفت و منم کلی نق زدم و بهش ندادم و گفتم که می خوام باهاش بازی کنم تا اینکه بالاخره مامی جونم کوتاه اومد و اجازه داد تا برم تو کیفش و همه ی خرت و پرت هاش رو بریزم بیرون و باز مثل همیشه مامی گلم شروع به عکس گرفتن و فیلم گرفتن از من کرد و تونست شیطونی های با نمکم رو هم ثبت کنه تا امشب به بابایی جون جــــــــــــــــــــــونم نشون بده

امشب ما واسه افطاری به خونه ی عموی بابایی جونم، عمو خلیل دعوتیم واااااااااااااااااااااااای چقدر دلم واسه فاطمه جیگری کوچولوی ناز عمو تنگ شده؛ آخه خیلی دوستش دارم 

دوست دارم کیف مامی رو ببینم

کیف مامی رو دوست دارم ببینم خب

دوست دارم کیف مامی رو ببینم

کیف مامی

مامی همیشه به من میگه که CD خیلی جیزززززززززززززه واسه همین فوری دادم دست مامی جونم

ولی از این عینکه نمی تونم بگذرم دیگه...

کیف مامی خودمه

کیف مامی خودمه...

کیف مامی خودم

کیف مامی

وقتی عینک مامی رو برداشتم فوری از جام بلند شدم تا مامی ازم پس نگیره ؛ آخه قبلا یه بار دسته ش رو شکستم، ولی وقتی مامی جــــــــــــــــــــــــونم دید که دارم می زنم به چشمم کلی خنده ش گرفته بود و کلی هم واسم ذوق کرد و کلی هم فدام شد و همش میگفتش که فدای نانازی باهوشکم بشم من که میدونه کجا باید بذاره عینک رو... 

وااااااااااااااااااای مامی جونم باز واسه این عکسم خودش و هلاک کرد

عینک مامی خودمه

برچسب ها عینک آفتابی , CD , شیطونی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مامان لیلی در تاریخ 1393/04/24 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

ای جونم... و اما مقوله کیییییییییییف ماماناااااااااااااااااااااااااااشکلک خیلی جذابه مگه نه خاله؟شکلک اصلا ای کاش مامانا چند تا کیف با خودشون حمل می کردن و توی همشون هم عینک و لوازم آرایش بودشکلک چقدر آرسام و آتریسا جونی حال می کردنشکلکشکلکشکلکشکلک
ناز گل خاله! قرتی خانم چقدر عینک آفتابی به شما میادشکلک بیام ماچت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره لیلی جون ، گل گفتی عزیزم،آرسام جونم هم کیف شما رو دوست داره پس دقیقا درک کردی چی میگم، بخدا کیف پولم اصلا خالیه وقتی بازار میرم از زیپ کناری کیفم پول درمیارم و کلی هم خجالت میکشم، آخه پول ها که کثیف آتریسا هم مگه نبینه وگرنه جیغ که بده به دستم شکلکشکلکشکلک
میســــــــــــــــــــــــی خاله لیلی جونم

این نظر توسط مامان آتریسا در تاریخ 1393/04/24 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

وای به قربونش برم که انقدرماهه.فدای اون دست وپاهای خوشگل وتپلیت .که اگه ببینمت.........شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکراستی مامی آتریساشمابرای کدوم شهرهستید؟؟؟
پاسخ : خدا نکنه خاله جونم
عزیزم نفیسه جون ما ساکن یکی از شهرهای خراسانیم

این نظر توسط مامان آرشیدا در تاریخ 1393/04/24 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

عینک زدنت منو کشته آخه تو فسقل از کجا میدونی باید بزنی به چشاتشکلکماشاله الان زدم به تختهشکلک
پاسخ : واااااااااااای عزیزم ؛ منم وقتی دیدم مینه به چشمهاش کلی تعجب کردم ؛ ممنوم، آرشیدا جونم رو ببوسین شکلک

این نظر توسط انیس در تاریخ 1393/04/23 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

اخخخخخخخه ی نازی راستی چه وب زیبایی داری خیلی خوشگله شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : میســــــــــــــــــــــــــی انیس جون خودم؛ چشم های خوشگلت قشنگ میبینه عزیزم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط انیس در تاریخ 1393/04/23 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

سلام به اتریسا جون و مامان نازنینش.

جمعه شب خاله زهرا با دخترش محدثه اومدن خونمون وعکس های اتریسا جون رو بهشون نشون دادم. کلی ذوق کردن و می گفتن چه دختری. چه دختر با نمکی.

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مامان هستیا در تاریخ 1393/04/23 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

سلام دختر نازو خوشگل خیلی خیلی خوشگل و بانمکی عزیزم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکهزار هزار ماشالله مامانی حتما برای خوشگل خانم اسپند دود کنید خدا براتون نگهش دارهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله میســــــــــــــــــــــــــــــــی ، لطف دارین شکلک
چشم عزیزم ، ممنون که به وب آتریسا جون اومدین شکلکشکلکشکلک
هستیا جون نانازی و توپولی رو ببوسین شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مامان افسانه در تاریخ 1393/04/23 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گلم خوبی چه خبرا ؟؟
اومدم عکسهای تپل خانمو ببینم دلم تنگیده بود بوسش کن شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیزم؛ خوبم ؛ ممنونم شما خوبین دنیا جونم خوبه؟؟؟
الان خوابیده وگرنه می بوسیدمش چشم فردا صبح که از خواب پاشد اولین کار ماچش می کنم عزیزم شکلک
دنیا جون منم ببوس، شب خوبی داشته باشی عزیزم

این نظر توسط منا(مامان کورش ) در تاریخ 1393/04/22 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم اتریسا جون وقتی میام تو وبت می بینمت پر از انرزی میشم انقدرزشما خوشمل وناز هستی شیطونیات هم قشنگ ا
پاسخ : میســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خاله جونم، می بوسمتون بـــــــــــــــــوس بـــــــــــــــــوس شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/04/21 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

چه وب قشنگی مثل خود اتریسا جون خیلی ناز و زیباستشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک بوس بوسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرســـــــــــــــــــــــی ریحانه جـــــــــــــــــــــــــــونم، چشمای خوشگلت قشنگ میبینه عزیزم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/04/21 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

واقعا مامان گلت حق داره لپاتو بکنه....اگه پیشم بودی منم همینجوری میکندم از بس ماه و دوست داشتنی
چی شکلی ادم تورو ببینه و لپاتو نخوره اخه؟؟؟مامان نازش عوض منم بوسش کنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باشه عزیزم؛ از خواب که بیدار شه حتما به جای شما ، عزیز دلم می بوسمش شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 1,630
  • بازدید سال : 11,000
  • بازدید کلی : 282,177
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس