loading...
♥ آتریسا جون مامان و بابا ♥
آتریسا جون بازدید : 357 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (12)

امروز، حوالی ظهر بود که مامی اومد و موهام رو شونه کرد و یهویی گفتش که بیا موهای خوشگلت رو خرگوشی ببندم ببینم بهت میاد!!!؟؟؟

اینجوری شد که با یه کوچولو نق نقی که من زدم مامی موفق شد موهام رو واسه اولین بار این مدلی ببنده و کلی هم عکس و فیلم از من گرفت و وقتی بابایی اومد هم فوری رفتم جلوی در ورودی و گفتم د...... و موهام رو به بابایی جونم نشون دادم تا واسم ذوق کنه و منم خودم رو لوس کنم

این هم عکس های من

مدل موی خرگوشی من

مدل موی خرگوشی من

مدل موی خرگوشی من

مدل موی خرگوشی من

مدل موی خرگوشی من 

مامی کلی فدای قیافه ی متفکر من شد

مدل موی خرگوشی من

الان هم مامی میگه بخند

منم این مدلی میخندم....

مدل موی خرگوشی من

خخخخخخخخ

مدل موی خرگوشی من


جدیدترین کلمات من

یکی از تبلیغاتی که تلویزیون پخش میشه واسه برنج بیست و یک هستش، همین که شروع میشه و آهنگش پخش میشه ، هنوز خانمه هیچی نگفته من میگم: بی.................................نج ( برنج ) آخه خانمه وقتی میگه کلی کش میاره حرفشو و منم کاملا اداش و در میارم و مامی و بابایی هم کلی فدام میشن...

یاد گرفتم میگم عشق... بابایی جونم همش میگه عشق منی( منم فوری انگشت اشاره م رو به سمت بابایی میگیرم )

از دیشب هم همین که بابایی گفت عشق منی منم فوری گفتم عشق...

یاد گرفتم بگم آره.......

یاد گرفتم بگم ماه...

تصویر ماه و ستاره رو کاملا میشناسم و وقتی ماه و میبینم فوری میگم ماه... 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/10/09 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

ماشالله به آتریسا جون.شکلک
پاسخ : میســـــــــــــــــــــی خاله جـــــــــــــــــــــونم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مامان آتریسا در تاریخ 1393/09/29 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

ای جان من .عزیزم قربون اون موهای خوشگلت برم که انقدرقشنگ مامانی برای بسته ....فدای اون خنده ات وفدای اون دندونای ردبف شده ی خوشگل ....عزیزمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله نفیسه جــــــــــــــــــونم
خدا نکنه خاله جوووووووووووووون
دوستون دارم خیلی زیاد
می بو سمتون
بووووووووس

این نظر توسط مامان افسانه در تاریخ 1393/09/28 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

سلااااام خانم کوچولوی ماه چقده مامان هنرمندی داریشکلک
خیلی ناز شدی دست مامانی درد نکنهشکلک
قشنگی داشتن دخمل اینه دیگه انگار خدا یه فرشته بهت داده تا زندگی رنگ زندگی به خودش بگیره منم اینارو نمیدونستم تا اینکه دخمل دارشدم خدا همه دخملی ها رو حفظ کنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره عزیزم، من کلی از خدا خواستم که یه دخمل ناز و سالم بهم بده...
واقعا از خدا ممنونم که یه همچین فرشته ای رو بهم داده...
دنیا جون رو ببوسین شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط DUYĞU در تاریخ 1393/09/28 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

یارب!
هنگامی که تواناییم دادی، عقلم را نگیر
هنگامی که مقامم دادی،تواضعم رانگیر
آنگاه که تواضعم دادی ،عزتم رانگیر
وقتی قدرتم دادی ،عفوم رانگیر
هنگامی تندرستیم دادی، ایمانم رانگیر
و آنگاه که فراموشت کردم ، فراموشم مکن...
پاسخ : آمیـــــــــــــــــــــــــن
مرسی دوست عزیزم شکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/09/28 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

واااااااااااااای جیگری رو نگاه
فدات کوچولووو موچولوووووووو نازشکلکشکلکشکلک
همیشه خندون باشی اتریساااا جونی
همیشه سلامت و شاد
اووووووف دلم نمیاد یک عکستم از دست بدم همه عکساتوووو خودم دارم
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عمو یاقوت جـــــــــــــــــــــــــــــــونم، خدا نکنه عمو جووووووون شکلک
میســـــــــــــــــــــــی عمو شکلکشکلکشکلک
وااااااااااااااااااااااای عموی یه دونه ی خود خودمین خب شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط saeedsingle در تاریخ 1393/09/28 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

شب یلد ا و وصف بی مثالش
خداوندا مخواه ،هرگز زوالش
شب یلدا فراتر از همه شب
نبینم هیچ کس افتاده در تب
شب یلدا زحزن و غم مبراست
شب یلدا مبارک
شکلکشکلک
آپم
پاسخ : ممنونم دوست عزیز
یلدای خوبی واسه شما آرزو میکنم شکلک
حتما

این نظر توسط rooz19 در تاریخ 1393/09/27 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

سلام خوشکله خاله خوبی مدل موت خیلی خوشکله انشالله خدا شمارو برای مامان بابات نگاه داره دوست دارم نفس خالهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خاله رز جونم
میســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خاله جوووووووووونم

این نظر توسط DUYĞU در تاریخ 1393/09/27 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

سلام مامان اتریسا جون خوبی گلم ؟
با اجازتون عکس اول اتریسا جونو برداشتم ،از طرف من آتریسا جونو ببوسین شکلک
پاسخ : سلام عزیزم؛ ممنونم، خوبم عزیز دلم
خواهش میکنم
چشم حتما

این نظر توسط DUYĞU در تاریخ 1393/09/27 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

الهییییییییی فدات آتریسا جوونم ،وااااای خداااا عکساشوووو ،جیگرتو بخولم خوشگل خانووووومشکلکشکلک
پاسخ : خدا نکنه خاله جوووووووووووووووووووونم شکلک
میســـــــــــــــــــــــــــــــــــی
دوستون دارم خاله ی مهربوووووووووووووووووونم
می بوسمتون
بووووووووووووووووووووووووس شکلک

این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/09/27 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

ای من قربون اون خنده هات بشم .این مدل خیلی بهت میاد خیلی عسلم ماه شدی .بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

♥▒♥________♥▒♥
_____♥▒▒▒♥_____♥▒▒▒♥°°
____♥▒▒♥▒▒▒♥▒▒▒▒♥▒▒♥
___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥
____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥°°°
_♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥
♥▒▒♥▒▒♥▓▓▓♥▓▓▓▓♥▒♥▒▒♥
_♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥°°
____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥
___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥°°°
____♥▒▒♥▒▒▒_▓♥▒▒♥▒▒▒♥
_____♥▒▒▒♥_▓____♥▒▒▒♥
______♥▒♥__▓_____
_____________▓
______________▓___
_______________▓
________ஞ۩♣___▓___ஞ۩♣°°°
_____ஞ۩♣ஞ۩♣__...
پاسخ : خدا نکنه خاله نگین جونم
میســــــــــــــــی که این همه مهربونین خاله جونم
می بوسمتون شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین. آتریسا یعنی دختر زیباروی،الهه زیبایی،دختری از جنس آتش و آذرگون ........ من آتریسا هستم، 4 اردیبهشت 1392 ( 24 آوریل 2013 ) ساعت 8:50 صبح روز چهارشنبه با وزن 3/800 کیلوگرم وقد 51سانتیمتر دربیمارستان امام خمینی توسط دکتر لیلا جعفری عزیز متولد شدم . ازاین به بعد خاطراتمو تو وبلاگم میزارم ... و خیلی خوشحالم که به دیدن وبلاگم اومدید؛ امیدوارم لحظات خوشی رو در وبم سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک پایین جلو آمده
  • عزیز مــــــادر
  • ۞۞بغض مشکى۞۞
  • کلبـــــــــه غم
  • ♥❤♥ دختر باروني ♥❤♥
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • ♥کلبه عشــــــق♥
  • حس من
  • امير آرسام خان و مامان سولماز
  • ♯♩♪♫♬♭♮ ♥ ƬƛƦԼƛƝ ♥♯♩♪♫♬♭♮
  • ♥ عاشقانه هانا مامان بابا آریا ♥
  • *شاهزاده* ماهان
  • یک مرد یک زندگی
  • خاطرات محسن
  • دانلود آهنگ جدید
  • آلبوم عکس های گل پسرم ( امیرحسین جون )
  • طراحــــــــــــــی امیرحسین ( عاطفه جون )
  • ✿ツ گل یخیــــღــツ✿
  • سایت تفریحی dellster
  • ... مرجع دانلود بیت و / HDLBEAT.IR
  • ♥بوسه خیال♥
  • دنیـــــــــای بارونی مــــــن
  • آوا بست
  • مرسانا قند عسل مامان و بابا
  • الکی خوش ها
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا (( زیبا ساز وبلاگهای کودکانه))
  • آرتین... مرد کوچک خانه ما...
  • ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • آبتاب (تفریح و سرگرمی)
  • خاطرات آتریسا جون
  • لاريسا جون
  • ♥♥یک فنجان آرامش♥♥
  • تاتی تاتی عسلم
  • جشن تولد تم دار
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • مارینا جـــــــــون
  • ♥♥♥مهتابی به رنگ ســــــــــرخ♥♥♥
  • lovely
  • عاشقانه
  • دهکده عشق
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • سبک زندگی کودک
  • آندیا تک گل بوستان عشق
  • آتریسا جون
  • دختر بهاری
  • یسنا دختر ناز مامان
  • ویانا ... هدیه ی زیبای خداوند
  • رزبلاگ
  • تارا تک ستاره ما
  • ترنم بهار ...... نازنین زهرا جون
  • درسا جون
  • شکلک ها ی متحرک و زیبا
  • تابستون داغ
  • سایت فروش بازدید جهت کاهش رتبه الکسا
  • می نویسم برای دخترم
  • اشک تنها
  • دخترم تارا
  • سلام موزیک لینکش کن
  • بهونه ی زیبای زندگی ( کوروش جون)
  • آنیتا عسل مامان و بابا
  • امیر و یاس عزیزمان
  • آوا و اهورا جون( دوقلوهای افسانه ای من )
  • دنیای تصاویر متحرک
  • دنیای شکلک و زیبا ساز وبلاگ
  • امیرعلی ستاره مامان
  • سایت تفریحی یاسمین
  • رهام هستی مامان و بابا
  • ***احساس شیشه ای***
  • ♥دخترک طراح ♥
  • آنیسا (مانند عشق )
  • کارن عشق زندگی
  • مانلی من تو زیباترین لبخند خداوندی
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨ مامانم چی برام پخته؟
  • ثنا دخمل دوست داشتنی مامان
  • ღღღ [̲̅د̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ر̲̅][̲̅ی̲̅] [̲̅ا̲̅][̲̅ز̲̅] [̲̅ت̲̅][̲̅و̲̅] ღღღ
  • رادین نفس خاله
  • مامان آتریسا کوچولو
  • هستیا جون ( نفس مامان و بابا )
  • خاطرات آریسا
  • دخترونه
  • دنیای من<< رقیه کوچولو >>
  • وبلاگ غمگین واحساسی وعاشقی و...
  • دو عاشق
  • توپ گذر؛ بزرگترین مرجع دانلود و سرگرمی
  • تست روانشناسی
  • سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
  • همه چی
  • نازنین جون
  • divooneha
  • آرسام کوچولو... پسری مامان... عسلی بابا
  • B..O..M..B..O..M
  • ღ✿ღدخترونهღ✿ღ
  • دخملا و پسرای خوب بیان تو
  • پرنسس زیبای ما ( آتریسا کوچولو )
  • دنیا فرشته مامان و بابا
  • دخملی شکلک
  • فردا گستر، نرم افزار، فن آوری، سلامت، تجارت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    ارسال مطلب جدید


    ارسال مطالب جدید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 1723
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 9,867
  • بازدید کلی : 281,044
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    سفارش کد بارشی

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير


    کد حرکت متن دنبال موس